torstai 16. lokakuuta 2014

Lepopäivä pohdiskelujen kera.






Ihanaa, tätä odotinkin ! Nimittäin torstaita. Torstaita mikä on toivoa täynnä :) No ei tämä niinkään toivoa vaan omia pohdiskeluja lepipäivän kera.



Kylläpä tosissaan on ojentajat ja olkapäät sekä niskan seutu kipeinä. Niin tajuttoman kipeinä, ettei tosikaan :D Tietää tehneensä kyllä treenit perille asti, toki hieman sellaisia liikkeitä mitä en ole kokeillu, se teki temput se ! Hieroa niitä en uskalla, ehkä huomenna kun on levossa ollu jonkin aikaa.

Mun varma konsti lievittää, ei niinkään 100% poistaa kipua on kesällä kuultu ALOEVERA suihke !
Se tehoaa joka ikiseen vaivaan ... ulkoisesti siis :) Mutta en aivan kielläkkään mikseipä sisäisestikkin :D Koska jokunen aika sitten OLI iskeä tajuton flunssa.. Otin kaikenmaailman tabut ja vitskut.. kaikki mahdolliset joita tosiaan syön muutenkin, mutta oikein "extrana" ! Kurkkua karhersi ja teki vaikka mitä, suihke aloeveraa niin se katosi 2päivän kuluessa. Eikä se sen jälkeen tullut :) Hyvä niin  ! 
Mun varma auttaja !





No vielä niihin kipeisiin lihaksiin. Huomannut oon, että todellakin ne pienet muutokset treeneissä tekee temput. Se ei mulla todellakaan ole jokakertaista, eikä viikottaista ym.. Vaan ajoittaista silloinkun keksinkin tehdä jonkin liikkeen erillä tavalla mitä joskus kauan kauan sitten aiemmin. Sillä se lähtee - millä se on tullutkin. Niin no .. niin ainakin väitetään. Pahimmillaan kivut oli mulla toissapäivänä. Eilen ei nyt niinkään koska tein eilen yläkropan treenit erialueittain verrattuna toissapäiväiseen. Mutta niin se ainakin hieman ehkä lievensi sitä kipua mikä poltteli mun sisällä :D Kevyttä venyttelyä teinkin jo eilen illasta, mutta sehän ei kokonaan sitä kipua poista, lievittää hetkellisesti :)




( sallin itselleni tän rahkan normi rahkan sijasta iltapalan merkeissä, tällehän ei voi sanoa ei :D )



No joo, tämmönen pikapostaus ! Vähän on ollu lepposampi päivä miten muuten. Kyllä sen olen ansainnutkin :) EI KIPUU - EI HYÖTYY. 
Palaankin pian asiaan, nimittäin mun tulevaan vaate-edustus hommaan :) Lisäilen pikkuhiljaa tänne blogiini linkkejä sun muuta kuvaa firmasta !

Illanjatkoja - unia  ! - MK :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti